Meest gestelde vragen

Vind hier de meest gestelde vragen over yacht.

Contact met Yacht

Hoe bereik ik het Yacht Supportcenter?

Hoe kan ik contact opnemen met Yacht?

Afhankelijk van je vraag kan je telefonisch, per e-mail of social media, of via een van onze kantoren contact met ons opnemen.

Bekijk hier onze contactgegevens

Inloggen

Ik ben ZZP’er of doorlener en ik heb nog geen gebruikersnaam of wachtwoord

Als ZZP’er of doorlener ontvang je een e-mail waarmee je zelf een account kan aanmaken. Via de link in de mail kom je op de inlogpagina. Klik rechts onderin het scherm op ‘nieuw account aanmaken’. 

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord kwijt

Klik in het inlogscherm op ‘gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten’ om een nieuwe aan te vragen.

Ik kan niet inloggen op Mijn Yacht

Wanneer je in dienst komt bij Yacht, krijg je een eigen Mijn Yacht account. De activatiemail wordt naar jouw persoonlijke e-mailadres gestuurd. Vaak is jouw persoonlijke e-mailadres ook jouw gebruikersnaam. 
Kom je er zelf niet uit? Neem dan contact op met Yacht Supportcenter  via 020 569 1660, of stuur een e-mail.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Deze geef je door aan jouw consultant bij Yacht.

Reis- en onkosten declareren

Waar vind ik meer informatie over reis- en onkosten declareren?

Als je op Mijn Yacht bent ingelogd vind je meer informatie of reiskosten en overige onkosten. Via het digitaal onkostenformulier kan je daar jouw declaratie indienen. 

Uren schrijven

Waar declareer ik mijn uren?

Verlof

Wat zijn officiële feestdagen?

Ziek- en beter melden

Hoe meld ik mij ziek en weer beter?

Dit kan heel eenvoudig via Mijn Yacht of in de Yacht app. Klik in het menu op ‘Ziek en beter melden’ en vervolgens op ‘+nieuwe ziekmelding’. Vul in het volgende scherm de benodigde gegevens in en bevestig deze met de knop ‘indienen’. Via hetzelfde nu kan je je ook beter melden. Belangrijk om te onthouden: meld je eerst ziek, declareer daarna pas ziekte-uren. Wanneer je ziekte-uren schrijft, maar er staat geen ziekmelding geregistreerd, komen je uren niet goed binnen bij het Yacht Supportcenter. 

Met jouw consultant bij Yacht heb je afgesproken wie je ook nog persoonlijk op de hoogte brengt: bijvoorbeeld je opdrachtgever of consultant. Bel bij twijfel altijd jouw consultant bij Yacht. 

Lukt het niet om je online ziek of beter te melden of wil je iets wijzigen nadat je je ziek gemeld hebt, bel dan naar Health@Work op 020-5695892

Ik ben mij vergeten ziek te melden via de website, kan ik dat nog op een andere manier doen?

Ben je vergeten of lukt het niet om jezelf online ziek of beter te melden, dan kun je bellen naar Health@Work op 020-5695892.