Vind hier de meest gestelde vragen over yacht.
Het Yacht Supportcenter is op werkdagen bereikbaar van 8.30 uur tot 17.30 uur op 020 569 1660. Of stuur een e-mail.
Afhankelijk van je vraag kan je telefonisch, per e-mail of social media, of via een van onze kantoren contact met ons opnemen.
Klik in het inlogscherm op ‘gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten’ om een nieuwe aan te vragen.
Als ZZP’er of doorlener ontvang je een e-mail waarmee je zelf een account kan aanmaken. Via de link in de mail kom je op de inlogpagina. Klik rechts onderin het scherm op ‘nieuw account aanmaken’.
Wanneer je in dienst komt bij Yacht, krijg je een eigen Mijn Yacht account. De activatiemail wordt naar jouw persoonlijke e-mailadres gestuurd. Vaak is jouw persoonlijke e-mailadres ook jouw gebruikersnaam.
Kom je er zelf niet uit? Neem dan contact op met Yacht Supportcenter via 020 569 1660, of stuur een e-mail.
Deze geef je door aan jouw consultant bij Yacht.
Als je op Mijn Yacht bent ingelogd vind je meer informatie of reiskosten en overige onkosten. Via het digitaal onkostenformulier kan je daar jouw declaratie indienen.
Je kunt je uren via Mijn Yacht declareren of via de Yacht app.
Als je werkzaam bent bij Yacht krijg je automatisch toegang tot de Yacht Academy om opleidingen te zoeken en te boeken. Ook kan je aan de slag met de online trainingen van GoodHabitz. Let's go!
Lees hier alles wat je moet weten over een succesvolle carrière. Voor elke carrièrestap staat er een serie blogs voor je klaar, vol handige tips om je skills verder te ontwikkelen. Of je nu beter wilt presenteren, leidinggeven of delegeren. Zo bouw jij futureproof aan je carrière!
Op onze site lees je meer over onze ontwikkelprogramma's. Bij de verschillende vakgebieden vindt je steeds meer info over onze ontwikkelprogramma’s. Of neem contact op met je commercieel manager.
Als Yacht'er kan je via de Yacht Academy zelf opleidingen en trainingen zoeken en vinden waarmee je kunt groeien in jouw vakgebied of om jouw skills naar een hoger niveau te tillen. De meeste opleidingen en trainingen van ons opleidingsaanbod bieden we gratis aan. Zo ga jij als ambitieuze professional vooruitgang realiseren!
Met ruim 3.000 opleidingen en trainingen vind je specifieke opleidingen die relevant zijn voor jouw vakgebied of trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.
Ben je ziek? Wat vervelend. Beterschap! Geef je ziekmelding door via Mijn Yacht of in de Yacht app bij ‘Ziek en beter melden’. En als je weer beter bent geef je dt ook hier weer door. Neem ook nog contact op met je opdrachtgever of consultant bij Yacht om ze persoonlijk op de hoogte te brengen.
Let op: meld je eerst ziek, declareer daarna pas ziekte-uren. Als er geen ziekmelding is en je declareert toch je ziekte-uren dan komen ze niet goed binnen bij het Yacht Supportcenter.
Kan jij je niet online ziek of beter melden? Of wil je iets wijzigen nadat je je ziek gemeld hebt? bel dan naar Health@Work op 088-126 9960.
Ben je vergeten of lukt het niet om jezelf online ziek of beter te melden, dan kun je bellen naar Health@Work via T: 088-126 9960
Carrière maken is constant jouw ambities scherp hebben en bijstellen. Dat doe je door bij alles wat je doet deze 3 stappen in je achterhoofd te houden:
We zetten alle mogelijke manieren om jouw volgende niveau te bereiken uiteen en vergroten zo jouw carrièrekansen. Naast expertise heb je ook essentiële (soft) skills, zoals zelfreflectie, nodig om te groeien naar een volgend niveau. Andere professionals zetten grote carrièrestappen door een carrièreswitch te maken. Time to shine!
Een probleemanalyse of een oplossingsgerichte houding heb je als professional in veel (leidinggevende) functies nodig. In ons overzicht zie je snel welke functies je zoal bij Yacht kan vervullen.
We hebben bij Yacht altijd nieuwe uitdagingen klaarstaan in 8 verschillende sectoren: IT, Finance, Engineering, SCM&P, HRM, Legal, Marketing & Communicatie en de Publieke Sector.
Een duidelijke visie is essentieel voor het succes van een bedrijf. Om een visie te definiëren, zijn er verschillende opties:
Lees de visie van een bedrijf en weet waar een organisatie de komende jaren naar toe streeft. Een visie is gericht op de toekomst en omvat een bepaalde periode. De visie geeft antwoord op de volgende vraag: Wat wil een organisatie de komende 5 of 10 jaar betekenen en bereiken in de maatschappij?
Elk succesvol bedrijf heeft een duidelijke missie en visie. Om je een indruk te geven, dit zijn de missie en visie van Philips. Missie: ‘Het leven van mensen verbeteren met zinvolle innovaties.’ Visie: ‘Philips streeft ernaar middels innovaties de wereld om ons heen gezonder en duurzamer te maken. Ons doel is om in 2025 de levens van drie miljard mensen te hebben verbeterd. Wij bieden de beste werkomgeving voor mensen die onze passie delen en samen bieden we onze klanten en aandeelhouders ongekende meerwaarde.’
Een probleemanalyse bestaat uit de volgende 6 onderdelen. Met dit stappenplan stel je goed een probleem vast en ga je er effectief mee aan de slag.
Voor het maken van een probleemanalyse zijn deze 3 methodes gangbaar: