Artikel

Bas Bisschops ziet met agile werken het marketingvak leuker worden

Een agile-aanpak daagt jou als marketingprofessional veel meer uit

Author Image

Bas Bisschops

Directeur Marketing & Communicatie ABN AMRO

28 oktober 2022

Header image

Al snel komt Bas Bisschops tijdens het interview te spreken over agile marketing. De directeur marketing en communicatie van ABN AMRO doet eerst uitspraken als ‘het is nu essentiëler dan ooit om de klant te kennen’ en ‘de wereld verandert zo snel dat je doorlopend je voelsprieten moet hebben uitstaan’. Hiermee slaat hij ‘als vanzelfsprekend’ meteen de brug naar agile. “Volgens mij is de kern van agile marketing het vermogen om snel en effectief in te spelen op veranderende klantwensen.” Bas Bisschops op zijn praatstoel, ook over het controleren van risico’s, relevant zijn als bank en de noodzaak van het op orde hebben van je data.

Gerelateerde artikelen & blogs

Word de beste agile MarCom expert Banner

Word de beste agile MarCom expert

Maakt een agile werkwijze jouw werk in marketing en communicatie effectiever, uitdagender en leuker? Download de paper en laat je inspireren door 5 experts die trends, tips en praktijkcases over agile werken met je delen.

Download de paper