Artikel

Philippe Stulens zet zijn marketingteams ‘met beide benen in de business’ op het podium

In de snel bewegende wereld kun je niet enkel en alleen terugvallen op je eigen kennis

Author Image

Philippe Stulens

Chief Marketing Officer Randstad Groep Nederland

28 oktober 2022

Header image

Het integreren van marketing binnen de organisatie. Met twee benen in de business staan. Als marketeer naar binnen én buiten kijken. Wie praat met Philippe Stulens ervaart snel dat de mindset van de futureproof marketeer doordrenkt is van integreren en samenwerken. Het is in de ogen van de CMO van Randstad Groep Nederland dan ook geen enkel punt dat hij ‘niet de beste marketeer van de wereld is, en zelfs niet van Nederland of thuisland België’. Maar met zijn kracht als verbinder zet Philippe Stulens voor zijn werkgever wel de marketingstappen die noodzakelijk zijn in de snel veranderende wereld. Een uitgebreid gesprek over onzekerheid, complexiteit, context, CAT, het plaatselijke café en bovenal dus over samenwerken en integreren.

Gerelateerde artikelen & blogs

Word de beste agile MarCom expert Banner

Word de beste agile MarCom expert

Maakt een agile werkwijze jouw werk in marketing en communicatie effectiever, uitdagender en leuker? Download de paper en laat je inspireren door 5 experts die trends, tips en praktijkcases over agile werken met je delen.

Download de paper