Podcastserie Shaping the future
In elke aflevering is een vakgenoot of visionair te gast gespecialiseerd in een specifieke toekomsttrend. Er wordt besproken wat deze trend voor je organisatie kan betekenen en hoe je je erop kunt voorbereiden.
Beluister of bekijk de podcast afleveringen via Apple, Spotify of Youtube.
Op deze pagina:
Digitalisering staat bij veel bedrijven op de agenda, maar in de tussentijd zijn we alweer in de volgende fase beland. Denk aan Mixed Realities (MR), waarin de virtuele en fysieke wereld samen komen. Of aan Virtual en Augmented Reality waarbij digitale objecten in de omgeving worden geprojecteerd. ‘Metaverses’ gaan nog een stap verder door een digitale wereld te creëren, waarin je je daadwerkelijk kunt bevinden en in kan ‘leven’. Wat voor kansen en mogelijkheden kunnen Mixed Realities en Metaverses bieden voor het (uit)bouwen van je merk, targeting, positionering en customer service? In deze aflevering hoor je de visie van Max Pinas, Executive Creative Director en Partner bij DEPT Agency.
Beluister deze podcast
In Europa hebben we een inhaalslag te maken op het gebied van data en AI. Tegelijkertijd kijken we ook op een andere manier naar het omgaan met data en AI. Een eerlijke en transparante manier waar data onder controle blijft van individu of organisatie. In deze aflevering expert Marieke Peeters, senior onderzoeker Responsible Applied AI bij de Hogeschool Utrecht, hier dieper op in.
Beluister deze podcast
Ontwikkelingen binnen marketing volgen zich razendsnel op. Dat vraagt om meer specialisme en tegelijkertijd rollen die de verbinding kunnen leggen tussen deze expertises. Marketing wordt nog dynamischer; teams zullen flexibel moeten zijn in het aanleren, toepassen en weer aanpassen van wat ze doen en kunnen. Welke skills heb je nodig om future-proof te zijn en welke rol kan marketing pakken in het transformeren van de organisatie? In deze podcast geeft Philippe Stulens, Chief Marketing Officer bij Randstad Groep Nederland, zijn visie op het marketingteam van de toekomst.
Beluister deze podcast
Binnen marketing wordt machine learning steeds meer toegepast. Binnen milliseconden krijg je als consument de juiste advertentie voorgeschoteld en de prijs wordt voor jou persoonlijk bepaald. Wat voor beslissingen laten we als consument aan AI over versus waar willen we zelf nog invloed uitoefenen? Wat betekent de veranderende relatie tussen mens en machine voor de consument, en hoe kan je daar als marketeer strategisch op inspelen? In deze podcast hoor je expert Sanne van Mourik-Linsen, Teamlead Data Insights & Performance bij Feyenoord.
Beluister deze podcast
DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Als lid ben je onderdeel van een netwerk van meer dan 360 merken, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers en blijf je op de hoogte van veranderende wetgeving, nieuwe technologieën en business modellen binnen het marketingvak. Yacht is lid van de DDMA om goed op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van digitale innovaties, customer experience, data en privacy. De kennis delen we graag binnen ons netwerk van professionals.