Header Yacht app

FAQ Yacht app

Het kan voorkomen dat de app niet werkt zoals je wilt. Onze meest voorkomende vragen hebben wij hieronder weergegeven. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op. We komen dan zo spoedig mogelijk bij je terug. 

DOWNLOADEN

De YACHT app is beschikbaar voor iOS 9 en hoger en Android 4.1 en hoger. Voldoet jouw smartphone of tablet aan deze eisen, maar lukt het toch niet om je aan te melden? Dan kan dit komen door onderstaande situaties. 

Geen internet

Om je aan te melden in de app dient je device verbonden te zijn met internet.

Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord

Als je via Yacht werkt heb je vaak twee e-mailadressen in gebruik, je persoonlijke -  en je yacht.nl mail adres. Je gebruikersnaam (e-mailadres) voor de app is hetzelfde als die je gebruikt om in te loggen voor MijnYacht op de website.

Ben je je gebruikersnaam bent vergeten dan kun je deze  opnieuw opvragen. Als je je wachtwoord bent vergeten kun je via de getoonde melding op de website een nieuw wachtwoord aanvragen.
 

Wachtwoord is verlopen

Je wachtwoord kan verlopen zijn doordat je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd, maar deze nooit opnieuw hebt ingesteld. Je kunt dit oplossen door een nieuw wachtwoord aan te vragen en een nieuw wachtwoord in te stellen.

Account is geblokkeerd

Wij blokkeren je account als je meer dan 5 keer een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld. Je moet in dat geval 30 minuten wachten voordat je het nog een keer kan proberen. Het is verstandig, als deze situatie zich voordoet, om je wachtwoord opnieuw aan te vragen

OVERIGE VRAGEN

Lijkt jouw probleem niet te liggen aan bovenstaande situaties? Of heb je andere problemen met de app? Geef het aan ons door via onderstaand formulier. De ontwikkelaars van de app onderzoeken je probleem zo snel en goed mogelijk.

Merk + type, bijv; Samsung Galaxy S5

Bijv; Android 4.4

Deze vind je bij menu > instellingen > over de app