Paper: Futurizing marketing & communicatie: Agile MarCom professional Cover

Paper: Futurizing marketing & communicatie: Agile MarCom professional

Is agile werken de toekomst en essentieel voor de marketing- en communicatie professional? Is het belangrijk dat jij de expert wordt in agile werken en ben je dan futureproof? Maakt een agile werkwijze jouw werk in marketing en communicatie effectiever, uitdagender en leuker? Download de paper en laat je inspireren door 5 experts die trends, tips en praktijkcases over agile werken met je delen. Zo zet jij de next steps in agile werken en word je een futureproof marketing- en communicatie professional.

Download de paper

Agile werken: de uitdagende noodzaak

Vul via onderstaand formulier je gegevens in om de paper: Futurizing Marketing & communicatie: The Agile MarCom professional te downloaden.

  • De kern van agile-marketing volgens Bas Bisschops (directeur M&C bij ABN AMRO) om snel en effectief in te spelen op veranderende klantwensen;
  • De implementatie van agile werken bij DUO en de bijbehorende kanttekeningen;
  • Een alternatief voor het communicatieplan: een nieuwe methode die staat voor flexibiliteit en snelheid;
  • Interview met Mariëlle Roozemond over het belang van om continu in contact te zijn met je klantgroep om daar direct op in te spelen;
  • De ervaringen van Philippe Stulens: leer je klantgroep(en) vooral kennen door met ze te praten en sta open voor nieuwe kennis; 

Download nu de paper

Wil je meer weten?

Neem dan contact met mij op

contactperson Image

Misja Bouma

Business Development Manager

Download nu de whitepaper: The agile marketing- en communicatie professional

Jouw privacy is belangrijk voor ons. Yacht gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens, zie hierover meer in ons privacy statement