Yacht Engineering

Yacht investeert in schaarse technici

Kivi

DEN HAAG, 17 december 2015 – Goede ingenieurs zijn schaars. Yacht investeert in haar technische professionals door hen vak gerelateerde kennis en een uitgebreid netwerk aan te bieden. Mede daarom is de detacheerder een samenwerking gestart met het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI).

Ard Kistemaker, directeur Yacht Engineering: ‘Expertise en innovatie zijn belangrijke voorwaarden voor succes in onze dynamische markt van ontwikkelen, maken en onderhouden. Via KIVI ontmoeten onze professionals vakgenoten en inspireren zij elkaar. En door inspiratie ontstaat innovatie, daarvan ben ik overtuigd.’

Yacht Engineering en KIVI gaan vanaf 1 januari 2016 de samenwerking aan voor drie jaar. In deze samenwerking bundelen beide partijen de krachten om de professionals te ondersteunen op de technische arbeidsmarkt. Dit doen zij door het organiseren van vakinhoudelijke activiteiten en het aanbieden van een uitgebreid pakket aan services, waaronder vaardigheidstrainingen, coaching en loopbaanbegeleiding.

Collectief lidmaatmaatschap

Met het collectief KIVI-lidmaatmaatschap worden 300 ingenieurs van Yacht Engineering onderdeel van het netwerk van ruim 20.000 ingenieurs uit uiteenlopende vakgebieden en verschillende carrièreniveaus. Zij vinden bij KIVI een platform voor het adresseren van maatschappelijke uitdagingen, communities voor vakspecifieke kennis en inspiratie voor het richting geven aan hun loopbaan.

Yacht Engineering

Yacht, onderdeel van Randstad, is een detacherings, interim en werving-selectiebureau. Met uitdagende vacatures en projecten in acht vakgebieden, waaronder Engineering. Engineering richt zich op uitdagende technische functies binnen Construction & Infrastructure, Life Sciences en Industry. Door ons grote netwerk, uitdagende technische vacatures en uitgebreide arbeidsmarktervaring versnellen we de carrière van engineering professionals.

Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI)

Het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI) is de beroepsvereniging van ingenieurs in Nederland. Het geeft toegang tot een netwerk waarin leden hun vakkennis kunnen bijhouden en hun expertise verder kunnen ontwikkelen. Tevens biedt KIVI een platform voor het debat over de werking en invloed van technologie op de samenleving.

Voor meer informatie over KIVI kunt u terecht bij:

Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI)

Suzanne de Ruiter
Communicatie en Project Coördinator