Het succes van de centrale inhuurdesk bij gemeente Helmond & Amstelveen Cover

Het succes van de centrale inhuurdesk bij gemeente Helmond & Amstelveen

Een decentraal inhuurproces is tijdrovend, vaak onrechtmatig en niet transparant. Niemand voelt zich écht verantwoordelijk en grip op de kosten is er nauwelijks. Dat moet anders, besloten de gemeenten Helmond en Amstelveen/Aalsmeer enkele jaren geleden. Beide gemeenten zijn overgegaan tot een succesvolle centralisatie van hun inhuurproces; ieder op haar eigen manier. De factoren die tot het succes hebben geleid zijn gelijk: focus op draagvlak, commitment vanuit de organisatie en een zichtbare inhuurdesk met een team van enthousiaste, betrokken specialisten.

Grip op inhuur via de inhuurdesk

Tijdens onze kennissessie 'Grip op inhuur' presenteerden gemeente Helmond en Amsterlveen hoe zij hun inhuurproces succesvol hebben gecentraliseerd. Benieuwd naar hun visie en conclusies? Je leest er alles over in onze Yacht Inhouse Services brochure. Vul via onderstaand formulier je gegevens in om deze YIS brochure te downloaden. Hierin vind je o.a.: 

  • Gemeente Amstelveen:centrale inhuurdesk in eigen beheer; 
  • Gemeente: Helmond: centrale inhuurdesk, uitbesteed aan Yacht; 
  • Belangrijke succesfactoren voor centralisatie van het inhuurproces; 
  • Best practices waarmee jij in de (nabije) toekomst bij jouw eigen organisatie een soortgelijke transitie kan bewerkstelligen. 

Download nu de brochure

Download nu de Whitepaper: Yacht Inhouse Service (YIS)

Jouw privacy is belangrijk voor ons. Yacht gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens, zie hierover meer in ons privacy statement